Nais Insights. Sięgnij po wiedzę.

Do doceniania w firmach podchodzimy bardzo serio. Staramy się rozwijać naszą aplikację tak, żeby jak najlepiej służyła relacjom w pracy. Tym między szefami i pracownikami oraz tym między kolegami w pracy. Robimy to, bo wiemy, że człowiek lubi przynależeć do grupy, a grupa ma olbrzymi wpływ na jego satysfakcję i zaangażowanie w pracy. Wiemy to, bo śledzimy nieustająco badania dotyczące zaangażowania i satysfakcji. Rozumiejąc, że wiedza jest wielką wartością, bo na niej można budować przyszłość, wprowadziliśmy badania do naszej oferty. 

Teraz nasi klienci mogą badać poziom satysfakcji i zaangażowania swoich pracowników w Nais tak, żeby móc ocenić czy ich działania przynoszą skutek, ale też żeby rozumieć lepiej co się dzieje w zespołach. To szczególnie ważne teraz w zmienionych warunkach pracy, gdy zarządzanie rozproszonym i zdalnym zespołem stanowi prawdziwe wyzwanie i kiedy feedback od pracowników bardzo trudno jest zebrać, trudno też go usłyszeć. 

Co daje moduł Nais Insights? 

Przeprowadzisz profesjonalne badanie satysfakcji z benefitów i preferencji pracowników. Warto sprawdzić, co myślą i czego oczekują pracownicy w firmie i kierować się tą wiedzą, wprowadzając zmiany w siatce benefitów. Badanie online i raport z rekomendacjami pomogą podjąć właściwe, bardziej trafne decyzje. Badanie można zrealizować także, zanim zaczniecie aktywnie korzystać z naszego narzędzia i na jego podstawie ostatecznie podjąć decyzję o tym czy i jakie zmiany w firmie wprowadzić. 

Będziesz mógł monitorować kluczowe wskaźniki decydujące o lojalności pracownika wobec marki pracodawcy.

Wystarczy, że uruchomisz eNPS. Dlaczego eNPS? W nowej rzeczywistości nie masz czasu, żeby czekać na wyniki kompleksowych badań. Potrzebujesz kluczowych wniosków jak najszybciej, by móc działać. Klasyczny eNPS nie ma wartości dla działu HR, dopóki nie dowiesz się, co sprawia, że pracownicy chcą polecać Twoją firmę. W Nais znajdziesz na to odpowiedź i dowiesz się, co naprawdę dzisiaj jest cenne dla twoich zespołów.

Przeprowadzisz badania pulse check i sprawdzisz poziom zaangażowania w firmie. 

Zbadasz wybrane obszary i potrzeby pracowników, które  pozwolą Ci monitorować poziom satysfakcji ludzi. Zamiast klasycznego badania zaangażowania, postaw na szybki, comiesięczny lub cokwartalny pulse check. Dlaczego pulse check? Dowiesz się szybko jak efektywna jest komunikacja w firmie, jak działają wdrożone narzędzia i metody pracy, czy oferta twojej firmy jest atrakcyjna dla pracowników. 

U nas wiedzę zdobywasz szybko i możesz z niej korzystać na bieżąco, a decyzje zawsze opierać na faktach. 

 

Podobał ci się ten artykuł? Podziel się nim używając hashtaga #WeAreNais