Dentsu jest bardzo Nais!

Jeden z naszych pierwszych klientów, Dentsu Aegis Network Polska, po module do nagradzania wprowadza Nais dla swoich wszystkich pracowników i współpracowników.

Już od kilku tygodniu w komunikacji wewnętrznej pracownicy Dentsu otrzymywali informacje, że coś się wydarzy 1 kwietnia. Sztuką było, jak przekazać, że będą otrzymywać prawdziwe pieniądze do wydania w Nais, ale żeby nie uznali, że to primaaprilisowy żart.
Udało się!

Od 1 kwietnia, co miesiąc, na indywidualne konto pracowników w aplikacji Nais będzie przekazywany budżet do wykorzystania na usługi i towary dostępne u nas. Pieniądze będzie można wydawać na oferty przygotowane przez Nais i umieszczone w jednej z trzech kategorii:

  1. Sport i rekreacja
  2. Turystyka i wypoczynek
  3. Kultura
Dlaczego właśnie na te oferty?

Większość środków, które Dentsu przeznacza na bonusy dla pracowników, pochodzi z Funduszu Socjalnego. I dlatego nie można ich wydać na zakupy inne niż w tych kategoriach.

Tego typu środki powinny zostać wykorzystane na usługi lub artykuły, które podnoszą jakość życia właśnie w tych obszarach.
Magdalena Beta, HR Operations and Reward Manager w Dentsu mówi: – „Dentsu is nais”  to nazwa naszego programu recognition. Od 1 kwietnia wprowadzamy dodatkowy benefit dla pracowników w postaci kafeterii na platformie Nais. W jej ramach każdy pracownik otrzyma co miesiąc dodatkowe fundusze do wykorzystania na platformie Nais. Chcieliśmy w ten sposób dać naszym pracownikom możliwość wyboru tego, co dla nich najważniejsze. Każdy z nas jest inny, ma inne zainteresowania i pasje. Dlatego możliwość wyboru jest dla naszych pracowników tak ważna – dodaje Magdalena Beta.
Dentsu Aegis Polska to firma, dla której docenianie pracowników, dawanie feedbacku oraz nagradzanie instant jest bardzo ważne. – Pracownicy, kiedy wiedzą, że ich praca jest doceniania i zauważana, bardziej angażują się w pracę – podkreśla Magdalena Beta.

 

Jako pracodawcy, Dentsu zależy na promowaniu ważnych aspektów życia – well-being (dbałości o zdrowie i dobre samopoczucie wśród naszych pracowników), a także work-life balance (utrzymywanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym).

– Dentsu jest w Nais prawie od początku naszego istnienia – mówi Agnieszka Adamska, Chief Customer Officer w Nais. – To bardzo świadomy i otwarty na potrzeby pracowników klient. Pracujący tam menedżerowie wiedzą, że bez rozmowy z ludźmi, doceniania ich w sposób ciągły, szybki i zgodny z ich dzisiejszym trybem życia, czyli online, nie będzie się zwiększać zaangażowanie i chęć pracowania w danej firmie dłużej.

Żeby poświętować dołączenie do Nais wszystkich pracowników Dentsu w obu lokalizacjach: Warszawie oraz Białymstoku 1 kwietnia odbył się Dzień Otwarty pod hasłem: Hajs w nais.

W Białymstoku pracownikom Denstu czas umilali nasi partnerzy: MobileMed, Sun&Snow, CityFit, a Katalog Marzeń podstawił pod siedzibę sportowego Mustanga z Devil Cars.

W Warszawie byli obecni: Mobilemed, YoloBox, CityFit, Katalog Marzeń wraz z Salonem Urody Happy & Beauty i Sun&Snow.

Dla pracowników Dentsu zorganizowaliśmy dwa konkursy w obu lokalizacjach: Do wygrania były vouchery do EmpikGo oraz voucher wyjazdowy od Sun&Snow. Wszystkim naszym Nais partnerom bardzo dziękujemy za udział w Dniu Otwartym: za Wasze zaangażowanie, przygotowanie i nais day. Dentsu gratulujemy, że staje się firmą, która wyróżnia na polskim rynku w kwestii: doceniania i wspierania menedżerów w ich codziennych obowiązkach, m.in. motywowania pracowników.

Podobał ci się ten artykuł? Podziel się nim używając hashtaga #WeAreNais